Klacht CheapTickets.nl: Cheap Tickets reageerd alleen met algemene mails en informeert niet over terugbetaling.

Klachtnummer
# 468820
Gebruiker
Hoekstra58
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In januari via Cheap Tickets een ticket gekocht voor Air Europa om van Caracas naar Amsterdam en terug te vliegen op 11 april, retour 29 mei.
In verband met corona geannuleerd.
Intussen wel drie update mails ontvangen met: wij zijn voor u bezig, wij wachten op de vliegmaatschappij, het zal lang gaan duren enz.
Maar niks inhoudelijk en intussen is het wel al 31 juli.
Je maakt mij niet wijs dat er in al die maanden niets verbeterd had kunnen worden wat betreft communicatie en aandacht voor klanten.
Ik weet niet eens of er wel een refund is gedaan bij Air Europa.
Ik wil snel en duidelijk weten wanneer ik geld terug krijg, dit is schandalig.

De oplossing

Ik wil een persoonlijke update, antwoord op vraag of refund is aangevraagd en een terugbetaling van mijn 1045 euro.
Wacht er inmiddels al 5 maanden op.

1 reactie

  1. Auteur
    Hoekstra58
    Datum
    Zoals verwacht van Cheap Tickets geen enkele reactie mogen ontvangen.
    Ongehoord, ik zal nooit meer van hun diensten gebruik maken!

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen