Klacht CheapTickets.nl: Cheaptickets maakt fout met bagage en weigert teruggave /reactie

Klachtnummer
# 469734
Gebruiker
Jeroen groeneweg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

bagage geboekt en betaald, niet bekend bij vliegmaatschappij, alsnog een koffer moeten betalen aan vliegmaatschappij. Cheaptickets verzocht om betaalbewijs te sturen zodat het geld teruggestort zou worden. Na toesturen wordt de belofte niet nagekomen en wordt er verwezen naar de vliegmaatschappij. Vervolgens wordt er niet meer gereageerd op mijn mailtjes

De oplossing

ik wil graag een refund van de door mij betaalde bagagekosten aan Cheaptickets

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

CheapTickets.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen