Klacht CheapTickets.nl: Cheaptickets wil niet meewerken

Sas2021

Zwaar geïrriteerd! Flexibele tickets bij Cheaptickets gekocht, helaas kon de reis niet doorgaan. Wilde de tickets doorschuiven naar een ander moment maar dat kon niet. Ik kan in aanmerking komen voor een voucher bij de luchtvaartmaatschappij maar dan moet de tussenpersoon (cheaptickets dus) met de airline contact opnemen en dat weigeren ze dus. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en niemand wil wat doen. CheapTickets.nl is zo goed als niet bereikbaar en als ze al reageren dan blijven ze zeggen dat ze niks kunnen doen. Gisteren contact gehad met de vliegtuigmaatschappij en zij gaven aan als de tussenpersoon belt kunnen zij een voucher toekennen. Dus het enige wat ze hoeven te doen is een telefoontje plegen naar de vliegtuigmaatschappij en het is geregeld. Wat een naar bedrijf zeg! Ik voel mij bestolen!

Dat cheaptickets contact opneemt met de vliegtuigmaatschappij zodat zij mij een voucher kunnen toesturen.
Cheaptickets heeft gereageerd maar na mijn reactie niets meer laten horen. Dus tot op heden is er niks opgelost

CheapTickets.nl
    wij hebben doorgegevne dat alleen transavia zelf de vluchten voor jullie kan omzetten

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?