Klacht CheapTickets.nl: Cheaptickets.nl rekent geld voor koffers maar boekt zelf geen koffers bij Transavia , dus wij moeste

A.G. Lubbers

Cheaptickets.nl rekent geld voor koffers maar boekt zelf geen koffers bij Transavia , dus wij moesten dubbel betalen voor de koffers. Cheattickets.nl betaalt de dubbele kosten voor de koffers niet terug. op 21 april 2019 boekte ik zes retourtjes Schiphol Valencia plus drie koffers Ik betaalde de tickets (€ 213 pp) en ik betaalde € 156,96 voor drie koffers. Ik kreeg een electronisch ticket (e-ticket) waar luid en duidelijk drie betaalde koffers op staan, maar bij de balie van Transavia op Schiphol blijkt dat cheaptickets.nl géén koffers heeft "ingekocht" bij Transavia. Ik heb langdurig getelefoneerd met de klantenservice van cheaptickets.nl maar ze weigerden dit op te lossen, hoewel ze erkenden dat ik al betaald had. Ik moest aan Transavia nogmaals betalen voor de drie koffers € 156 en heb dit geld tot op de dag van vandaag niet teruggekregen, niet van Transavia en niet van Cheaptickets, ondanks allerlei loze praatjes en vage beloften. SCHANDE

Ik wil mijn geld terug plus een bos bloemen en anders stap ik naar de geschillencommissie ANVR en eis ik schadevergoeding wegens gederfd vakantiegenot.

?
    A.G. Lubbers
    Nog steeds geen geld terug
    CheapTickets.nl
    Beste A. Lubbers

Allereerst wil ik u vriendelijk danken voor uw bericht waarmee u ons op de hoogte brengt van de gang van zaken. Ik betreur te vernemen dat de reis niet geheel naar wens is verlopen.

Uiteraard dienen wij de extra gemaakte kosten voor de bagage te vergoeden. Ik moet u eerlijk toegeven dat het mij niet duidelijk is om welke boeking het gaat. Graag ontvang ik jouw boekingsnummer, zodat ik uw gegevens kan inzien.

Ik hoor het graag.

Cheaptickets.nl Customer Support
    Tessa

Ook een klacht indienen over ?