Klacht CheapTickets.nl: Foutieve retourdatum op ons ticket

Klachtnummer
# 456850
Gebruiker
Bali2020
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We hebben in april via cheaptickets.nl onze geplande vakantie naar Bali van eind april omgeboekt naar augustus 2020. We hebben hiervoor bij moeten betalen en een correcte bevestiging ontvangen. Toen we de e-tickets ontvingen bleek hierop wel de juiste vertrekdatum maar een foutieve retourdatum te staan, namelijk pas in oktober. Sindsdien proberen we cheaptickets te bereiken, maar krijgen geen contact.

De oplossing

Graag contact opnemen en/of e-tickets verstrekken met de juiste retourdatum.

1 reactie

  1. Auteur
    Bali2020
    Datum
    We hebben inmiddels een mail ontvangen van cheaptickets.nl. Ik denk echter niet dat het een reactie is op deze klacht. In deze mail verandert namelijk ook de vertrekdatum van de vlucht, terwijl de retourdatum (het probleem) ongewijzigd blijft. Op basis hiervan hebben we geprobeerd te annuleren, maar dan krijgen we wederom een standaardmail terug en worden we verwezen naar de luchtvaartmaatschappij KLM. KLM zegt niets voor ons te kunnen doen en verwijst ons naar cheaptickets.nl. Ons probleem is nu dus nog groter geworden.

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen