Klacht CheapTickets.nl: Foutieve retourdatum op ons ticket

Bali2020

We hebben in april via cheaptickets.nl onze geplande vakantie naar Bali van eind april omgeboekt naar augustus 2020. We hebben hiervoor bij moeten betalen en een correcte bevestiging ontvangen. Toen we de e-tickets ontvingen bleek hierop wel de juiste vertrekdatum maar een foutieve retourdatum te staan, namelijk pas in oktober. Sindsdien proberen we cheaptickets te bereiken, maar krijgen geen contact.

Graag contact opnemen en/of e-tickets verstrekken met de juiste retourdatum.

Bali2020
    We hebben inmiddels een mail ontvangen van cheaptickets.nl. Ik denk echter niet dat het een reactie is op deze klacht. In deze mail verandert namelijk ook de vertrekdatum van de vlucht, terwijl de retourdatum (het probleem) ongewijzigd blijft. Op basis hiervan hebben we geprobeerd te annuleren, maar dan krijgen we wederom een standaardmail terug en worden we verwezen naar de luchtvaartmaatschappij KLM. KLM zegt niets voor ons te kunnen doen en verwijst ons naar cheaptickets.nl. Ons probleem is nu dus nog groter geworden.

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?