Opgelost door CheapTickets.nl: Gecancelde vlucht wordt niet terug betaald

sad Opgelost
Rick

Vlucht geboekt CHNL-10510556 voor 12 -11-2018 Van Bangalore naar Kochi via Cheap Tickets, via Hahn Air met luchtvaartmij. Spice Jet. Vlucht geannuleerd door Spice Jet een paar uur van te voren ( wij al op de luchthaven) Reden annulering niet genoeg passagiers.
Officiele cancellation nota gekregen, maar terug betaling moest via Cheap tickets.
Ben nu bijna 8 maanden bezig om het geld terug te krijgen.
Krijg wel antwoord op de mails, maar het antwoord is, dat Cheap Tickets ook geen antwoord krijgt van de desbetreffende maatschappij. ( na 8 maanden) Heb natuurlijk te tickets aan Cheap Tickets ad € 309,10 betaald

Terugbetaling van de tickets.

Rick
    waar het omgaat is dat Cheap tickets niet adequaat reageert naar de vliegtuig maatschappijen. Na 8 maanden is er vanuit de maatschappijen nog geen reactie. het zou Cheap Tickets sieren om aan te geven oke de vlucht is geannuleerd, onze winst geven we terug in het voor uit loop op de terruggave van de ticketprijs.
    CheapTickets.nl
    Beste meneer Verdel,

Spijtig te vernemen dat het contact met onze klantenservice niet geheel naar wens verloopt. Vervelend om te vernemen dat uw vluchten zijn geannuleerd door de luchtvaartmaatschappij.

Wij zijn bezig om de betaalde ticketprijs terug te vragen bij de luchtvaartmaatschappij. Wij kunnen enkel een terugbetaling verwerken wanneer wij het bedrag retour hebben ontvangen vanuit de luchtvaartmaatschappij.
    Ik hoop u spoedig meer informatie te kunnen geven over de afhandeling van de terugbetaling.

Mijn welgemeende excuses dat de terugbetaling langer op zich laat wachten.

Alvast bedankt voor uw geduld en begrip.

N.Velthuizen
    CheapTickets.nl Customer Support
    Rick
    Zoals reeds eerder gemeld. Als er een vlucht wordt geannuleerd heeft Cheap Tickets ook geen recht op de winst die zij hebben gemaakt op de eerste boeking. Cheap Tickets het zou jullie sieren als je die verdienst al vast terug storten. Daarnaast licht het er maar aan of de ticketprijs wordt terug gestort hoe actief Cheap Tickets er mee bezig is. Hebben wij geen enkele zicht op. Het feit dat het al 8 maanden duurt lijkt het er niet op dat Cheap Tickets er heel veel druk op heeft staan.
    CheapTickets.nl
    Beste meneer Verdel,

Hierbij wil ik u laten weten dat we u zeker niet vergeten zijn. U ontvangt zo spoedig mogelijk bericht.

M. Ackermans
    CheapTickets.nl Customer Support

Rick

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

2. Stuur een juridische brief