Klacht CheapTickets.nl: Geen communicatie

Klachtnummer
# 460540
Gebruiker
Wrt1987
Datum
0 reacties

Details

De klacht

9 juni zouden we vliegen naar Lissabon. Deze vlucht is geannuleerd, daar zijn we zelf achter moeten komen. Van Cheaptickets niets gehoord over annulering en afhandeling hiervan. Tot op heden (4 juli) nog steeds radiostilte. Enige bericht wat via mail terug is gekomen is een automatisch antwoord. Verder geen contactmogelijkheden. We snappen de hectiek en drukte, maar verwachten ook enig perspectief en een bericht dat niet automatisch aangemaakt is. Geen idee hoe lang we nog moeten wachten en dat we duidelijkheid krijgen.

De oplossing

Ik wil dat er gecommuniceerd wordt, niet via een automatisch antwoord. We wachten al ruim een maand en hebben no steeds niet gehoord dat onze vlucht geannuleerd is. We willen weten waar we aan toe zijn en een beetje perspectief over de wachttijd.

0 reacties

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen