Opgelost door CheapTickets.nl: Geen contact met cheaptickets

content Opgelost
Gebruiker1556219549

Wij hadden in oktober 2019 tickets geboekt naar Rome via Ryanair en retour naar Rotterdam met Transavia. De data waren 23-04 en 27-04. Deze vliegreizen zijn geannuleerd in verband met corona.

Op 28 mei een bericht gekregen van cheaptickets een standaard email gehad dat ik Ryanair rechtstreeks moest afhandelen. Van Ryanair op 31 mei een bericht gekregen dat zij zich beroepen op overmacht. Deze reactie weer doorgestuurd aan cheaptickets. Daarop wordt door cheaptickets niet meer gereageerd.

Op 20 mei een standaard email gekregen van cheaptickets voor de vlucht met transavia; de mededeling was dat ze er bovenop zitten.
Nu een maand later nog geen update.
Bij een rechtstreekse whatsapp contact op 18 juni met Transavia word ik weer terugverwezen naar cheaptickets als contract partij.

Het schiet niet echt op.

Neem svp contact op met de klant.
Vermeld op de website hoever jullie zijn met de afwikkeling (welke datum)
Vermeld op de website hoe de standaard reactie is van Ryanair

Gebruiker1556219549
    Cheaptickets verzuimt nog steeds om duidelijkheid te geven.
    Gebruiker1556219549
    Vwb betreft Ryanair weer een standaard email ontvangen van Cheaptickets, terwijl ryanair zich verschuilt onder overmacht.
    Geen update ontvangen over transavia.

Het schiet niet op.
    Gebruiker1556219549
    Gisteren een algemene email ontvangen. Dit geeft hoop voor tickets via Transavia. Voor de tickets via Ryanair benul een stuk somberder.
    Gebruiker1556219549
    Een algemene positieve email gehad inzake de tickets via transavia, afwachten dus

De tickets via Ryanair ben ik zeer somber
    Gebruiker1556219549
    Helaas moeten we afwachten en hopen op een correcte afwerking van cheaptickets. Ondanks SGR en ANVR garanties is het diep triest.

Gebruiker1556219549
Cheaptickets heeft in middels de tickets van Transavia betaald, de tickets van Ryanair blijven onbetaald.

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?