Klacht CheapTickets.nl: geen contact over de geannuleerde vlucht vanwege het corona virus

Klachtnummer
# 462049
Gebruiker
ConsumentLyshee#972
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Losse vlucht heen en terug geboekt via cheaptickets.nl voor hemelvaart 2020.
Zowel de heen als de terugvlucht zijn geannuleerd vanwege het coronavirus en we kregen bericht op 20 mei 2020 dat ze contact opnemen met vervolg stappen. (voucher of geld teruggave)
Dat is tot op heden nog niet gebeurd helaas.
Contact op nemen is niet mogelijk, alleen via de mail maar dan krijg je een standaard mail terug waar je niets mee kunt.

Gewenste oplossing

graag op de hoogte brengen hoe en wanneer we ons geld terug kunnen verwachten.

0 reacties

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen