Opgelost door CheapTickets.nl: Geen e tickets ontvangen binnen de beloofde 24 uur na betaling meer dan 5000,-

sad Opgelost
Vluchtelingenwerk

Een cliënte van mij, een jonge Eritrese vluchtelinge boekt bij CheapTickets 5 tickets tbv haar moeder en broertje en zusjes zodat ze naar Nederland kunnen komen in het kader van gezinshereniging, Vlucht Addis Abeba-Amsterdam ze betaalt middels bankoverschrijving meer dan 5000,- euro, ontvangt een betaal bevestiging , echter ontvangt niet de beloofde e tickets. CheapTickets is telefonisch niet te bereiken, geen respons op mail, moederbedrijf Travix is eveneens telefonisch niet te bereiken emailadres blijkt niet te kloppen! De geboekte vlucht blijkt gewoon te gaan....Ethiopian Airlines kon (-) niet vinden op de passagierslijst! Geen contact mogelijk met zowel Cheap Tickets als Travix. Hoe kan ze haar moeizaam gespaard en bijelkaar geleend bedrag terug vorderen en bij een betrouwbare maatschappij de vlucht boeken?

Het bedrag terugstorten nu er geen tickets geleverd zijn.

Vluchtelingenwerk
Geen aanbod of reactie , echter het bedrag van meer dan 5000,- euro dat betaald is voor tickets die besteld zijn bij CheapTickets, is zonder bericht 5 dagen later teruggestort door Travix (het moederbedrijf) op rekening cliënte. Daarmee is het voor cliënte opgelost. Echter reden nooit meer via deze site CheapTickets.nl te boeken; communicatie telefonisch met CheapTickets is onmogelijk, mails worden niet beantwoord. CheapTickets zelf heeft geen contact opgenomen nav de vele verzoeken ook niet nav de klacht; geen uitleg noch een oplossing gegeven en/of excuses aangeboden.

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?