Klacht CheapTickets.nl: Geen gehoor Cheaptickets (niet via e-mail, Facebook of Twitter)

Klachtnummer
# 432264
Gebruiker
KlachtCheaptickets
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 20 maart proberen wij contact te leggen met Cheaptickets. Helaas hebben zij hun telefoonnummer afgesloten en zijn ze telefonisch onbereikbaar. Ook via de mail, Facebook Messenger en Twitter geen gehoor.

Aangezien onze vlucht is geannuleerd en omgezet is naar een alternatieve route (in plaats van Amsterdam vertrekt de reis nu vanaf Parijs). Hierdoor hebben wij recht op volledige restitutie. Het enige wat wij hier voor moeten doen is de ticket te ANNULEREN. Cheaptickets verwijst ons naar de luchtvaartmaatschappij zelf, Korean Air. Zij kunnen onze tickets echter niet annuleren omdat het geboekt is door een derde partij (Cheaptickets zelf!).

Aangezien onze vlucht vertrekt binnen één week beginnen we ons nu wel zorgen te maken, aangezien we nog geen enkel antwoord hebben gehad van Cheaptickets. Om het ticket te annuleren moet dit zelf 48 uur van te voren?!

Wij hebben op 20 maart gemaild, 21 maart contact gezocht via Facebook Messenger, 23 maart bericht gestuurd op Twitter, 25 & 26 maart hebben wij nogmaals gemaild en wederom geen gehoor. Telefonisch onbereikbaar. Aangezien wij recht hebben op volledige restitutie van twee tickets naar Zuid-Korea, horen wij graag van Cheaptickets!!

De oplossing

Vlucht annuleren en restitutieproces in gang zetten.

Route Amsterdam - Seoul (02-04-2020 / 21:20) VLUCHT GEANNULEERD
Automatisch omgezet naar Parijs - Seoul (02-04-2020 / 21:00). Van dit alternatief willen wij geen gebruik maken. Wij willen gebruik maken van ons recht bij Korean Air om deze vervangende vlucht te annuleren en het volledige bedrag terug te krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

CheapTickets.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen