Opgelost door CheapTickets.nl: Geen geld terug ontvangen van Cheap Tickets

content Opgelost
Jolanda en Sebastiaan

Dat wij tot op heden ons geld nog steeds niet mochten ontvangen. Er zijn meerdere contacten geweest via Facebook, Messenger en per mail. Maar behalve standaard antwoord is ons geld nog steeds niet ontvangen. Onze vader is inmiddels bijna 84 jaar en het is te triest voor woorden dat zijn droomreis met zijn dochters door Corona al niet kon doorgaan maar dat hij tot op heden zijn geld niet heeft mogen ontvangen is schandalig

Bij het boeken van deze reis gelijk het verzoek mogen ontvangen om te betalen wat ook gelijk is gedaan, dan is het netjes dat wij na al deze maanden dan ook eindelijk zelf ons geld retour mogen krijgen.

Oftewel, uitbetalen en wel direct.

Jolanda en Sebastiaan
    En wederom blijft het stil.
    Jolanda en Sebastiaan
    Afgelopen weekend contact gehad met Cheap Tickets. Er is gezegd dat het geld binnen een aantal weken op onze rekening staat. Ik wacht rustig af.
    Jolanda en Sebastiaan
    Nog niets mogen ontvangen.
    Jolanda en Sebastiaan
    Wat is de stand van zaken? Nog niets ontvangen.
    Jolanda en Sebastiaan
    Ik heb boeking CHNL-17251302 voor je nagekeken, en ik zie dat wij het bedrag hebben ontvanngen van de luchtvaartmaatschappij. Onze financiele afdeling is bezig met de terugbetaling. Je ontvangt dit bedrag binnen 15 werkdagen. Bedankt voor je geduld. Groetjes, Amal.

Dit beticht mocht ik op 5 april ontvangen. Inmiddels zijn de 15 werkdagen verstreken en mochten wij niets meer horen van jullie, laat staan dat wij ons geld mochten ontvangen.
    Jolanda en Sebastiaan
    Het zou binnen 15 dagen betaald zijn. Niet dus. Gisteren mail ontvangen nu binnen 10 dagen betaald zijn. Heb het gevoel aan het lijntje gehouden te worden.

Jolanda en Sebastiaan
Ik ben heel blij dat het uiteindelijk opgelost is maar dat het 10 maanden heeft moeten duren ......

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?