Opgelost door CheapTickets.nl: Geen geld terug ontvangen van Cheap Tickets

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 530677
Gebruiker
Jolanda en Sebastiaan
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Dat wij tot op heden ons geld nog steeds niet mochten ontvangen. Er zijn meerdere contacten geweest via Facebook, Messenger en per mail. Maar behalve standaard antwoord is ons geld nog steeds niet ontvangen. Onze vader is inmiddels bijna 84 jaar en het is te triest voor woorden dat zijn droomreis met zijn dochters door Corona al niet kon doorgaan maar dat hij tot op heden zijn geld niet heeft mogen ontvangen is schandalig

De oplossing

Bij het boeken van deze reis gelijk het verzoek mogen ontvangen om te betalen wat ook gelijk is gedaan, dan is het netjes dat wij na al deze maanden dan ook eindelijk zelf ons geld retour mogen krijgen.

Oftewel, uitbetalen en wel direct.

6 reacties

  1. Auteur
    Jolanda en Sebastiaan
    Datum
    En wederom blijft het stil.
  2. Auteur
    Jolanda en Sebastiaan
    Datum
    Afgelopen weekend contact gehad met Cheap Tickets. Er is gezegd dat het geld binnen een aantal weken op onze rekening staat. Ik wacht rustig af.
  3. Auteur
    Jolanda en Sebastiaan
    Datum
    Nog niets mogen ontvangen.
  4. Auteur
    Jolanda en Sebastiaan
    Datum
    Wat is de stand van zaken? Nog niets ontvangen.
  5. Auteur
    Jolanda en Sebastiaan
    Datum
    Ik heb boeking CHNL-17251302 voor je nagekeken, en ik zie dat wij het bedrag hebben ontvanngen van de luchtvaartmaatschappij. Onze financiele afdeling is bezig met de terugbetaling. Je ontvangt dit bedrag binnen 15 werkdagen. Bedankt voor je geduld. Groetjes, Amal.

    Dit beticht mocht ik op 5 april ontvangen. Inmiddels zijn de 15 werkdagen verstreken en mochten wij niets meer horen van jullie, laat staan dat wij ons geld mochten ontvangen.
  6. Auteur
    Jolanda en Sebastiaan
    Datum
    Het zou binnen 15 dagen betaald zijn. Niet dus. Gisteren mail ontvangen nu binnen 10 dagen betaald zijn. Heb het gevoel aan het lijntje gehouden te worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jolanda en Sebastiaan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben heel blij dat het uiteindelijk opgelost is maar dat het 10 maanden heeft moeten duren ......
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen