Klacht CheapTickets.nl: Geen reactie, geen compensatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 452375
Gebruiker
SanderGAE
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Helaas lijkt dochter ook haar betaalde bedrag kwijt te raken aan CheapTickets. Na meerdere e-mails te hebben gestuurd, hebben we tot dusver nul respons gekregen. Dat ze vanwege COVID in zwaar weer zijn geraakt, kan ik meteen geloven. Dat afhandeling lang op zich laat wachten, snap ik ook. Maar dat ze niet het fatsoen hebben geen enkele vraag te beantwoorden is ronduit asociaal.

In totaal is ruim €1300 betaald, maar CheapTickets laat niets van zich horen, laat staan dat ze de betaalde bedragen restitueren. Er staat immers geen prestatie tegenover.

We zijn nu op het punt aanbeland, verdere stappen te ondernemen, maar we hopen dat ze alsnog over de brug komen

De oplossing

CheapTickets moet duidelijkheid gaan afgeven op welke termijn en op welke wijze ze de compensatie gaan afwikkelen.

2 reacties

  1. Auteur
    SanderGAE
    Datum
    Geen teken of leven van CheapTickets. Ze krijgen nog een kans te komen met een oplossing. Zo niet, dan kunnen ze een fraude melding tegemoet zijn die wordt geplaatst bij de verschillende overkoepelende organisaties en banken.
  2. Auteur
    SanderGAE
    Datum
    En het blijft stil....geen teken van leven. Dit is heel zorgelijk

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SanderGAE
Datum
Uiteindelijke oplossing
CheapTickets is onbereikbaar en betaalt niet uit. Het juridische traject is opgestart. Echt onvoorstelbaar dat dit allemaal kan in Nederland
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen