Klacht CheapTickets.nl: Geen reactie, geen compensatie

SanderGAE

Helaas lijkt dochter ook haar betaalde bedrag kwijt te raken aan CheapTickets. Na meerdere e-mails te hebben gestuurd, hebben we tot dusver nul respons gekregen. Dat ze vanwege COVID in zwaar weer zijn geraakt, kan ik meteen geloven. Dat afhandeling lang op zich laat wachten, snap ik ook. Maar dat ze niet het fatsoen hebben geen enkele vraag te beantwoorden is ronduit asociaal.

In totaal is ruim €1300 betaald, maar CheapTickets laat niets van zich horen, laat staan dat ze de betaalde bedragen restitueren. Er staat immers geen prestatie tegenover.

We zijn nu op het punt aanbeland, verdere stappen te ondernemen, maar we hopen dat ze alsnog over de brug komen

CheapTickets moet duidelijkheid gaan afgeven op welke termijn en op welke wijze ze de compensatie gaan afwikkelen.

SanderGAE
    Geen teken of leven van CheapTickets. Ze krijgen nog een kans te komen met een oplossing. Zo niet, dan kunnen ze een fraude melding tegemoet zijn die wordt geplaatst bij de verschillende overkoepelende organisaties en banken.
    SanderGAE
    En het blijft stil....geen teken van leven. Dit is heel zorgelijk

SanderGAE
CheapTickets is onbereikbaar en betaalt niet uit. Het juridische traject is opgestart. Echt onvoorstelbaar dat dit allemaal kan in Nederland

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?