Klacht CheapTickets.nl: Geen reactie op vragen over reis.

Klachtnummer
# 440793
Gebruiker
Hilbrand
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Reis naar Canada willen we verplaatsen naar volgend jaar, ivm covid 19. Intussen hiervoor alles gewijzigd of geannuleerd, echter de vlucht nog niet. Al diverse mails gestuurd naar Cheaptickets.nl maar geen reactie, anders dan het standaard geautomatiseerde antwoord.
Op de site van luchtvaartmaatschappij worden we terugverwezen naar onze agent (cheaptickets).
Intussen ontvangen we wel wijzigingen in onze vlucht via Cheaptickets, waarschijnlijk ook geautomatiseerd. En zien tot onze verbazing dat we in plaats van 15 uur, 35 uur onderweg zijn, een dag later aankomen en ook dat er opeens een vlucht ontbreekt om thuis te komen.
Ook zien we plotseling dat er geen baggage is inbegrepen is, terwijl dit in de originele boeking wel inbegrepen was.

Tot op heden geen reactie ontvangen.

Gewenste oplossing

Wij willen graag contact, op welke wijze dan ook, met cheaptickets om onze reis ofwel te annuleren of te verplaatsen naar volgend jaar.

0 reacties

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen