Klacht CheapTickets.nl: Geld kwijt en heb vlucht!!!!

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 449151
Gebruiker
Evelien
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een voucher geboekt via CheapTickets en die is geannuleerd ivm corona. Je krijgt geen contact met ze en totaal geen info of reactie terug op mijn mails😡.
Wel kunnen ze je reclame sturen of nieuwe trips die je kunt boeken pfff
Ik wil gewoon mijn geld terug mijn reis stond gepland voor 23mrt dus zijn nu al twee mnd verder.

De oplossing

Mijn geld terug storten

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Evelien
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totaal geen gehoor gekregen, had ook niet anders verwacht ben al sinds maart pogingen aan het doen om een reactie te krijgen. Het enigste wat je wel krijgt is nieuwe e-mails met aanbiedingen op hun reizen 😡. Zou toch graag een vergoeding of voucher willen voor mijn geannuleerde reis. Maar ben bang dat ik mijn geld kwijt ben, dit kan toch zomaar niet!!!!!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen