Klacht CheapTickets.nl: Hoe is het mogelijk...

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 464957
Gebruiker
pippaloempa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vlucht HV5067 van dinsdag 21 juli 2020.

Het vluchtschema is door Transavia gewijzigd met meer dan 3 uur. Cheaptickets heeft daar bericht van gehad maar ons daar niet van op de hoogte gesteld.
Wij gaan hier niet mee akkoord en willen annuleren en ons geld terug.
Bellen lukt niet , Cheaptickets neemt geen telefoon op. Op mail wordt niet gereageerd. Cheaptickets verwijst op de website naar de vliegmaatschappij en de vliegmaatschappij verwijst ons weer terug...

De oplossing

Restitutie van de ticketkosten.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
pippaloempa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hebben een mail van cheaptickets gekregen. Helaas een week nadat we zouden vliegen. In de brief werden excuses aangeboden, verder niets. Daar heb je dus ook geen hol aan. Wat een verschrikkelijk waardeloos bedrijf is dat cheaptickets, ongelooflijk.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen