Opgelost door CheapTickets.nl: Ik heb een reis naar Lagos geboekt maar ik heb geen ontvangstbevestiging gekregen.

Lekan#iwo#

Op 6 april 2020 heb ik een ticket geboekt via Cheapticket.nl naar Lagos, Nigeria. Ik heb direct een bedrag van € 621,20 betaald. Nadat ik de betaling heb gedaan, zag ik dat de betaling naar TRAVIX NEDERLAND BV is overgeboekt, zie hieronder voor de betalingsgegevens.
Verrassend is dat ik vanaf 6 april GEEN bevestiging heb ontvangen van de boeking evenmin over de gedane betaling.
Ik heb meerdere pogingen gedaan zowel telefonisch als per email om navraag te doen maar zonder resultaat. Het lijkt alsof TRAVIX NEDERLAND BV alle communicatiemiddelen heeft geblokkeerd waardoor ze onbereikbaar is.

Dat de bedoelde boeking alsnog wordt gedaan met reisschema en mij daarover informeer of mijn geld terugstorten op mijn bankrekening

Lekan#iwo#
De aangeboden oplossing is dat ik de reisticket heb ontvangen van Cheapticket.nl Hiermee lijkt een eind te komen aan dat probleem. Het is wel jammer dat er eerst een klacht moet worden ingediend voordat Cheapticket een oplossing aanreikt. Dankzij klachtenkompas is dit opgelost.

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?