Opgelost door CheapTickets.nl: Ik heb een reis naar Lagos geboekt maar ik heb geen ontvangstbevestiging gekregen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 450020
Gebruiker
Lekan#iwo#
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 6 april 2020 heb ik een ticket geboekt via Cheapticket.nl naar Lagos, Nigeria. Ik heb direct een bedrag van € 621,20 betaald. Nadat ik de betaling heb gedaan, zag ik dat de betaling naar TRAVIX NEDERLAND BV is overgeboekt, zie hieronder voor de betalingsgegevens.
Verrassend is dat ik vanaf 6 april GEEN bevestiging heb ontvangen van de boeking evenmin over de gedane betaling.
Ik heb meerdere pogingen gedaan zowel telefonisch als per email om navraag te doen maar zonder resultaat. Het lijkt alsof TRAVIX NEDERLAND BV alle communicatiemiddelen heeft geblokkeerd waardoor ze onbereikbaar is.

De oplossing

Dat de bedoelde boeking alsnog wordt gedaan met reisschema en mij daarover informeer of mijn geld terugstorten op mijn bankrekening

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lekan#iwo#
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing is dat ik de reisticket heb ontvangen van Cheapticket.nl Hiermee lijkt een eind te komen aan dat probleem. Het is wel jammer dat er eerst een klacht moet worden ingediend voordat Cheapticket een oplossing aanreikt. Dankzij klachtenkompas is dit opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen