Klacht CheapTickets.nl: Ik wilde mijn tickets wijzigen wegens code oranje. Maar volgens cheapticket.nl mocht dat niet van KL

Wendy

Ik had een ticket geboekt via cheapticket.nl en zou gaan vliegen met KLM. Ik wilde de tickets annuleren of wijzigen wegens code oranje. Maar dat kon volgens cheapticket.nl niet want KLM zou daar niet mee akkoord gaan. Terwijl er op de site staat dat als je tickets boekt je kosteloos kunt annuleren. KLM zei dat ik daarvoor bij cheapticket.nl moest zijn. Ik heb toen weer contact opgenomen met cheapticket.nl en ze zeiden dat ze mij niet konden helpen en dat ik de vlucht moest afwachten totdat KLM mijn vlucht zelf annuleert. Ik ben ermee bezig geweest tot op de dag van mijn vlucht. Ik kreeg op de dag van mijn vlucht pas contact met iemand en zij gingen overleggen met KLM of ik een vergoeding kon krijgen maar omdat mijn vlucht net was vetrokken konden zij niks meer voor mij doen

Geld terug gestorten of een voucher geven.

Wendy
    Ik vind het niet normaal dat er geen enkele reactie gegeven wordt.

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?