Klacht CheapTickets.nl: Koffers betaald geld niet terug gekregen na annulering van vliegmastschappij

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 539201
Gebruiker
Gebruiker1608291548
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn kofferkosten niet teruggekregen. Voor 2 koffers betaald. Ze antwoorden in het Engels.Reis ging niet door door de corona

De oplossing

Graag de terugbetaling van de kofferkosten en stoelenreservering

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1608291548
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze geven de kofferkosten plus dossierkosten niet terug
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen