Klacht CheapTickets.nl: Komen afspraken niet na

Teleurgesteld

Komen afspraken niet na. Liegen over het opvolgen van de klacht. Wacht al maanden op een voucher en blijven zich verschuilen achter drukte. Hebben ook niet meer het fatsoen om op mails te reageren. Telefonisch kan je ze ook niet bereiken.

Afspraak na komen. De KLM geeft aan dat Cheaptickets direct contact kan zoeken met de helpdesk van KLM om mij nu snel te helpen (want ik wordt al maanden aan het lijntje gehouden).

Het betreft boeking CHNL-15977252
Er is nooit gereageerd. Fout bedrijf

Teleurgesteld
    Ik ga nu week 9 in na het indienen van mijn vriendelijk verzoek mijn geannuleerde vlucht te compenseren met een voucher. Cheaptickets geeft helemaal niks om klanten die zo lang wachten. Ze blijven zich verschuilen achter drukte en achter de KLM. De KLM geeft echter aan dat als Cheaptickets de moeite neemt om even te bellen met de helpdesk van KLM ik direct kan worden geholpen en mijn vouchers kunnen worden verstuurd. Cheaptickets reageert al weken niet meer op mijn mails om hulp en is telefonisch niet bereikbaar. Om moedeloos van te worden.
    Teleurgesteld
    En nog steeds niks gehoord !! Niet te bevatten... mensen koop hier nooit meer je tickets, geven niets om hun klanten!!!!
    Teleurgesteld
    Week later weer., niks gehoord. Onvoorstelbaar hoe dit bedrijf mensen in de kou laat staan.

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?