Klacht CheapTickets.nl: Komen afspraken niet na en reageren niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 445875
Gebruiker
Teleurgesteld
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Reageren niet op mails. Wacht al 2 maanden op vouchers voor een geannuleerde vlucht naar San Francisco.
Verschuilen zich telkens achter drukte en sturen standaard mailtjes. Zijn telefonisch ook niet bereikbaar. Schandalig dat zo’n groot bedrijf zo met haar klanten omgaat.

De oplossing

Graag met spoed contact met mij opnemen en bij KLM onze Vouchers regelen, we hebben nu lang genoeg geduid gehad.

2 reacties

  1. Auteur
    Teleurgesteld
    Datum
    24 mei... nog geen reactie waarvan ik zeker weet dat men nu echt zijn best doet voor me na zo lang wachten..
  2. Auteur
    CheapTickets.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste V. Brons,

    Door de enorme drukte is het helaas niet mogelijk alle klanten tijdig te informeren en/of beantwoorden. Mijn excuses daarvoor.

    Helaas kan ik met de gegevens die je gestuurd hebt de status van je boeking niet bekijken. Wanneer ik dit voor je mag controleren dan mag je het boekingsnummer sturen. Ik kan me voorstellen dat het lang duurt voor je. Mocht je zelf de vouchers aan willen vragen dat kan dat via onderstaande link.


    https://apps.isc.klm.com/voucher/Forms/frmMain.aspx?WT.mc_id=c_nl_sea_google_brand_search_null_null&gclid=EAIaIQobChMIh_7E0tPR6QIVis13Ch2qngNMEAAYASAAEgKNOfD_BwE&gclsrc=aw.ds

    Wanneer ik nog iets voor je kan betekenen dan ontvang ik graag je boekingsnummer.


    Met vriendelijke groet,

    Moniek
    Klantenservice Cheaptickets.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Teleurgesteld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Cheaptickets moet contact opnemen met de KLM zoals ik meermaals heb gevraagd. Dit geeft KLM ook zelf aan. Dan kunnen ze CCheaptickets helpen om de vouchers nu eindelijk te regelen. Zolang dit niet gebeurd zal ik niet geholpen zijn en blijft de klacht. Bij Cheaptickets hebben ze alle noodzakelijke info mbt mijn boekings nr dus waarom men aangeeft dat ze niet de juiste info hebben?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen