Klacht CheapTickets.nl: Komen afspraken niet na en reageren niet

Teleurgesteld

Reageren niet op mails. Wacht al 2 maanden op vouchers voor een geannuleerde vlucht naar San Francisco.
Verschuilen zich telkens achter drukte en sturen standaard mailtjes. Zijn telefonisch ook niet bereikbaar. Schandalig dat zo’n groot bedrijf zo met haar klanten omgaat.

Graag met spoed contact met mij opnemen en bij KLM onze Vouchers regelen, we hebben nu lang genoeg geduid gehad.

Teleurgesteld
    24 mei... nog geen reactie waarvan ik zeker weet dat men nu echt zijn best doet voor me na zo lang wachten..
    CheapTickets.nl
    Beste V. Brons,

Door de enorme drukte is het helaas niet mogelijk alle klanten tijdig te informeren en/of beantwoorden. Mijn excuses daarvoor.

Helaas kan ik met de gegevens die je gestuurd hebt de status van je boeking niet bekijken. Wanneer ik dit voor je mag controleren dan mag je het boekingsnummer sturen. Ik kan me voorstellen dat het lang duurt voor je. Mocht je zelf de vouchers aan willen vragen dat kan dat via onderstaande link.

Wanneer ik nog iets voor je kan betekenen dan ontvang ik graag je boekingsnummer.

Moniek
    Klantenservice Cheaptickets.nl

Teleurgesteld
Cheaptickets moet contact opnemen met de KLM zoals ik meermaals heb gevraagd. Dit geeft KLM ook zelf aan. Dan kunnen ze CCheaptickets helpen om de vouchers nu eindelijk te regelen. Zolang dit niet gebeurd zal ik niet geholpen zijn en blijft de klacht. Bij Cheaptickets hebben ze alle noodzakelijke info mbt mijn boekings nr dus waarom men aangeeft dat ze niet de juiste info hebben?

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?