Klacht CheapTickets.nl: niet geholpen door het personeel, boeking simpelweg niet doorgekomen, jammerdan

neelam232

We hebben bij cheaptickets een boeking gemaakt, na een dag nog geen bevestiging ontvangen terwijl bij de boeking stond dat we binnen een half uur de bevestiging zouden ontvangen. Nadat we dit niet hadden ontvangen, toch maar even bellen om te vragen of alles goed is gegaan en waar onze bevestiging blijft. Telefonisch contact gehad met het personeel, dat heel ongeintreseerd reageerde, niet eens een excuus voor het ongemak ! Kregen we te horen dat onze boeking niet juist is doorgekomen en ze ons geld terug storten! Weg vlucht en weg geld om een nieuwe vlucht te kunnen boeken! CHEAPreactie van het Cheappersoneel. Krijg ik een bevestigingsmail na aandringen dat de boeking niet is doorgekomen zonder een naam of een proffesionele handtekening van het bedrijf? Ik begrijp er niets van.

Ik wil mijn geld terug en een excuus zou een passende reactie zijn voor zo een bekend bedrijf. nooit meer boeken bij cheaptickets

CheapTickets.nl
    Geachte meneer, mevrouw Bual,

Allereerst wil ik u vriendelijk danken voor uw bericht waarmee u ons op de hoogte brengt van de gang van zaken. Ik betreur het te vernemen dat de boeking niet is doorgekomen en wil hiervoor mij oprechte excuses aanbieden. Ik wil graag nagaan wat ik voor u kan betekenen. Kunt u mij aangeven wat het bedrag is wat u heeft betaald en op welke datum?

Bij voorbaat dank.

M. van Noordennen
    CheapTickets.nl Customer Support

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren