Opgelost door CheapTickets.nl: Onbereikbaarheid van Cheaptickets

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 465586
Gebruiker
Lvzenkhuizen
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Eind april zouden mijn vrouw en ik naar Schotland vliegen om vervolgens via Londen terug te vliegen naar Amsterdam. De vlucht is geannuleerd.
Ik heb 2 maanden geleden na veel aandringen 1 update gehad, dat men er met British Airways mee bezig was.
Verder geen enkele reactie op e-mails. Telefoon is uitgeschakeld.
Ik heb werkelijk geen idee of en hoe wij iets terug gaan zien van de bijna EUR 700 die wij betaald hebben.
Hoe kunnen wij Cheaptickets zover krijgen om eens te gaan communiceren?

De oplossing

Reageren op email en duidelijk melden wat de status is.

7 reacties

  1. Auteur
    Lvzenkhuizen
    Datum
    Het is jammer dat OOK via deze weg Cheaptickets tot nu toe nog niet heeft gereageerd.
  2. Auteur
    Lvzenkhuizen
    Datum
    Cheaptickets heeft nog STEEDS geen teken van leven gegeven.
    Echt totaal niet te bevatten dat ze zo met hun klanten omgaan
  3. Auteur
    Lvzenkhuizen
    Datum
    Het is toch zeer spijtig dat er nog geen enkele reactie is gekomen.

    Ik ben redelijk onwetend wat ik nu nog kan doen om een normaal antwoord te krijgen
  4. Auteur
    Lvzenkhuizen
    Datum
    Het is zoals verwacht, nog STEEDS geen enkele reactie ontvangen
  5. Auteur
    Lvzenkhuizen
    Datum
    Mijne heren,
    Ik vraag me af of er überhaupt nog aan claims gewerkt wordt.
    Vrgr
    L.H. van Zanten
  6. Auteur
    Lvzenkhuizen
    Datum
    Ik blijf het proberen. Ik neem aan dat er toch wel een keer een reactie zal komen
  7. Auteur
    CheapTickets.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Leendert,

    Zojuist hebben wij het geld teruggekregen van de luchtvaartmaatschappij en is de terugbetaling verwerkt.
    Let wel, het kan ongeveer 10 werkdagen duren tot het bedrag zichtbaar is op je eigen bank. Dit ligt aan de verwerkingstijd van je eigen bank.

    Vriendelijke groet,
    Klantenservice Cheaptickets

    Karen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lvzenkhuizen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteraard ben ik blij met het bedrag dat is teruggestort, maar de communicatie is echt buiten proportioneel SLECHT. Als men mij en anderen gewoon via de email van de voortgang op de hoogte hadden gehouden hadden ze een top waardering gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen