Klacht CheapTickets.nl: Onterecht extra ticket moeten kopen terwijl ik voor dezelfde vlucht al een geldig ticket bezat

Klachtnummer
# 652242
Gebruiker
Swaving
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Retour ticket geboekt. Bij terugkeer was er iets mis met mijn ticket en werd geweigerd voor de terug vlucht, hoewel ik wel een geldig ticket had. Hoe en waarom? Als je een ticket via reisorganisatie boekt en er gaat iets mis kom je in niemandsland terecht. Heel vervelend. Ik werd 'gedwongen' om een enkele reis naar LHR te kopen, anders mocht ik niet mee. Kosten ruim 1600 euro. En dat terwijl ik een geldig ticket had. Cheapticket.nl is nagenoeg niet te bereiken. Wel via whats app, ik kan de aapjes laten zien, dat schiet niet op bovendien is mijn verhaal te lang om 'even te appen'. Telefonisch contact is niet mogelijk. Wel klacht ingediend via mail, kom ik ook niet veel verder dan dat ik bij de luchtvaartmaatschappij moet zijn, terwijl dik zaken deed met cheapticket.nl. Virgin Atlantic ook meerdere malen benaderd, zij verwijzen mij naar cheap ticket.nl omdat zij de boeking hebben gedaan. Kortom een maand voorbij en ik ben nog geen steek verder en ik wordt door beide partijen niet geholpen.

Gewenste oplossing

Ik wil het geld terug dat ik onterecht extra moest betalen, om toch nog met de vlucht waar ik al voor had betaald, om mee te kunnen. Ook wil ik compensatie voor mijn extra telefoonkosten en al het leed dat mij is veroorzaakt.

4 reacties

  1. Auteur
    Swaving
    Datum
    Heb een mail ontvangen dat ze contact gaan opnemen met de luchtvaartmaatschappij… Dat hadden ze natuurlijk meteen moeten doen en niet vele mails mijnerzijds later… Ben benieuwd
  2. Auteur
    CheapTickets.nl
    Datum
    Volgens onze informatie in de boeking is er een mail naar Virgin Atlantic gestuurd waar nog geen antwoord op ontvangen is.
  3. Auteur
    CheapTickets.nl
    Datum
    Volgens onze informatie in de boeking is er een mail naar Virgin Atlantic gestuurd waar nog geen antwoord op ontvangen is.
  4. Auteur
    Swaving
    Datum
    Dan weten jullie meteen hoe het voor mij is: ben al vanaf 14 februari met jullie en Virgin Atlantic bezig. Sinds mijn klacht bij het klachtenkompas heb ik pas voor het eerst een normaal antwoord gekregen, heel erg dat je als klant in eerste instantie van het kastje naar het muurtje gestuurd wordt. Dat zou toch anders moeten. Het is heel vervelend dat je niemand te spreken krijgt en je lange lappen tekst in what’s app moet zetten. Daar is what’s app volgens mij ook helemaal niet voor bedoeld.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen