Klacht CheapTickets.nl: Onterecht extra ticket moeten kopen terwijl ik voor dezelfde vlucht al een geldig ticket bezat
Details
Klacht
Retour ticket geboekt. Bij terugkeer was er iets mis met mijn ticket en werd geweigerd voor de terug vlucht, hoewel ik wel een geldig ticket had. Hoe en waarom? Als je een ticket via reisorganisatie boekt en er gaat iets mis kom je in niemandsland terecht. Heel vervelend. Ik werd 'gedwongen' om een enkele reis naar LHR te kopen, anders mocht ik niet mee. Kosten ruim 1600 euro. En dat terwijl ik een geldig ticket had. Cheapticket.nl is nagenoeg niet te bereiken. Wel via whats app, ik kan de aapjes laten zien, dat schiet niet op bovendien is mijn verhaal te lang om 'even te appen'. Telefonisch contact is niet mogelijk. Wel klacht ingediend via mail, kom ik ook niet veel verder dan dat ik bij de luchtvaartmaatschappij moet zijn, terwijl dik zaken deed met cheapticket.nl. Virgin Atlantic ook meerdere malen benaderd, zij verwijzen mij naar cheap ticket.nl omdat zij de boeking hebben gedaan. Kortom een maand voorbij en ik ben nog geen steek verder en ik wordt door beide partijen niet geholpen.Gewenste oplossing
Ik wil het geld terug dat ik onterecht extra moest betalen, om toch nog met de vlucht waar ik al voor had betaald, om mee te kunnen. Ook wil ik compensatie voor mijn extra telefoonkosten en al het leed dat mij is veroorzaakt.Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.