Opgelost door CheapTickets.nl: Opgelicht door dit bedrijf

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 679528
Gebruiker
Glenn Newland
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na het betalen van de tickets kreeg ik een foutmelding en werd ik naar de begin pagina geleid.
Geld is afgeschreven maar ik heb nu geen tickets
Contact via WhatsApp reageren ze niet. Contact via chatbot reageren ze niet. Via de telefoon alleen maar slecht sprekende Indiërs die je niet verder helpen.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug
Geboden oplossing
Uiteindelijk dagen later is mijn geld terug betaald. Verder geen enkele vorm van excuses en een belofte op verbetering. Zij maken en fout en ik kan vervolgens dagen lang wachten op mijn geld. Hierdoor kon ik ook moeilijk een ander ticket elders boeken omdat ik dagen lang niet over dat geld beschikte. Als het mij lukt om binnen enkele minuten geld terug te storten dan moet het een groot bedrijf als cheaptickets toch ook wel lukken on dit op zeer korte termijn te regelen
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

CheapTickets.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen