Klacht CheapTickets.nl: overgeboekt naar andere vlucht

Margrietvan wijngaarden

In okt.2015 ticket voor Bali gekocht,voor mijn kleindochter,goede overstaptijden in Doha,Qatar.Nu na 6 maanden is ze overgeboekt naar ander vluchtnummer 6 uur eerder,dus nu moet ze in de nacht 8 u alleen op het vliegveld wachten op de vlucht naar Amsterdam.Daar heb ik over geklaagd,maar er kon niets aan gedaan worden ,daar gaat Qatar Airlines over,en of ik wel even de mail van de wijziging kon bevestigen met "Gelezen ".Nu blijkt dat je ook gelijk accoord gaat met de wijziging en dat was ik nu net niet!Na verschillende telefoontjes steeds andere reden gekregen van de wijziging.Ik vind dit geen stijl,want juist door vroeg te boeken,denk je een goede vlucht te hebben uitgezocht!

Terug naar de oorspronkelijke vlucht.

CheapTickets.nl
    Beste Margriet,

Bedankt voor je bericht. Vervelend om te vernemen dat je ontevreden bent over onze service.

Ik heb het voor je nagekeken en zoals je zelf ook aangeeft in je bericht heb je de wijziging bevestigd door "gelezen" te sturen. Dit geldt als een bevestiging op de gestuurde wijziging van de klant. Wanneer je niet akkoord bent met de wijziging kan je dit ook aangeven in de mail die je naar ons stuurt, helaas is dit niet gebeurd.

Ik begrijp dat het een vervelende wijziging is, echter is na het sturen van de bevestiging het ticket aangepast en kunnen wij dan geen wijzigingen meer aanbrengen naar aanleiding van de schemawijziging.

CheapTickets.NL
    Customer Support
    Margrietvan wijngaarden
    De dame achter de telefoon,wist dat ik een antwoord wilde waarom de vlucht was veranderd,daarop heb ik gezegd ,dat als zij dan niet mer Qatar kon bellen ik het zou proberen,toen zei ze ,dat ik wel even de mail moest bevestigen,dat had zij niet moeten en mij er op moeten wijzen ,dat ik dan accoord ga met de wijziging! Want dat geven jullie telkens niet!
    En nu wil ik van jullie weten wat de reden is van de wijziging!
    Margrietvan wijngaarden
    Als die reden acceptabel is,dan kan ik er wat mee,nu verschuilen jullie je steeds ,dat je niets kunt doen ,omdat ik al bevestigd heb.Waarom hebben jullie dan niet voor de bevestiging iets voor mij gedaan,toen ik daar om vroeg? Ik heb de hele situatie uitgelegd,dat ik niet wilde dat mijn kleindochter 8 uur in haar eentje
    in de nacht op Doha zou zijn,dus,ik heb wel degelijk aangegeven ,dat ik niet met de wijziging accoord ging.

,dat ik de wijziging niet wilde.
    CheapTickets.nl
    Beste Margriet,

Een luchtvaartmaatschappij behoudt zich te allen tijde het recht om een vluchtschema zonder opgaaf van reden te wijzigen. CheapTickets wordt nooit op de hoogte gesteld van de reden van de wijziging, derhalve kunnen we je hier niet over informeren.

CheapTickets.NL
    Customer Support

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?