Klacht CheapTickets.nl: Product betaald maar niet geleverd.

AfwasAardappel#775

Vliegticket gekocht op 8-8 naar Kameroen €770 betaald aan Travix en een eticket ontvangen, echter door omstandigheden moest de data gewijzigd worden,na een aanbetaling van €8 zou een nieuwe eticket worden verzonden maar dit is helaas nooit gebeurd. inmiddels is de vertrek data al verstreken en nog steeds niets ontvangen.
Telefonisch is cheaptickets niet te bereiken, chatten kan maar alleen met een robot maar dat schiet niet op want je blijft in een cirkel rond draaien zonder oplossing.
Toen nog via Facebook messenger gereageerd, daar is 1 keer opgereageerd
dat ik mijn boekingsnummer en emailadres moest doorgeven want dan konden ze me snel helpen, dat heb ik gedaan en daarna nooit meer wat gehoord.
Totaal €778 betaald en geen ticket, ik snap er helemaal niks van, omdat zo verschrikkelijk slecht is bijna niet te geloven.

Het betaalde geld terug betalen.

AfwasAardappel#775
    Af en toe komt er een reactie, maar nog steeds geen oplossing, het schiet totaal niet op iedere keer weer een andere medewerker zo moeilijk kan het toch niet zijn om even in het systeem te kijken wat de situatie is, het komt er dus nog steeds op neer dat ik online een product hebt gekocht bij Cheap tickets van €800 maar nooit geleverd is, hoe langer dit voort duurt, hoe meer het oplichterij begint te lijken.
    AfwasAardappel#775
    Na meerder malen te hebben geschat, zijn de gegevens doorgestuurd naar de financiële afdeling daar wacht ik nu op.
    AfwasAardappel#775
    De financiële afdeling werkt blijkbaar wat traag nog steeds geen nieuws.
    AfwasAardappel#775
    Nog steeds geen resultaat, wordt bezig gehouden met zoethoudertje, ze zijn er mee bezig, we zijn het aan het bekijken.....bla bla bla, maar ondertussen 800 euro en nooit geen eticket ontvangen, wat een verschrikkelijk waardeloos bedrijf, mensen boek er nooit een reis, laat deze pisvlek maar failliet gaan.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?