Klacht CheapTickets.nl: Telefonisch contact

Dewy

Ik zag bij mijn vluchtinformatie staan dat ik op de terugvlucht van Bali naar Nederland geen bagage zou mogen meenemen terwijl ik dit wel heb geboekt. Hierover wilde ik bellen met cheaptickets. Ik stond vervolgens eerst zo'n 23 minuten in de wacht. Vervolgens kreeg ik iemand aan de telefoon die ging proberen om het probleem te verhelpen zodat het voor mij ook zichtbaar was dat ik wel bagage mee terug kan nemen. Ze vroeg of ik een ogenblikje had.. Vervolgens heb ik 23 minuten in de wacht gestaan. Ik wilde al bijna ophangen omdat ik het gevoel had dat ik gewoon weer in de wacht werd gezet en tussentijds niets hoorde. Onacceptabel en zeker als je ook nog voor dit gesprek moet betalen. Als ik dan zo lang in de wacht moet staan hou me dan in ieder geval op de hoogte of beter, mail / bel me er later over zodat ik niet bijna een uur aan de telefoon hoef te hangen voor een heel simpele vraag. Dit vind ik zeer klant onvriendelijk.

Ik verwacht een reactie van cheaptickets en een tegemoetkoming voor de belkosten

CheapTickets.nl
    Beste Dewy,

Ik vind het uiterst vervelend te vernemen dat je lang in de wacht hebt moeten staan. Wegens onvoorziene omstandigheden, waren onze wachttijden de afgelopen weken langer dan gebruikelijk. Onze medewerkers doen hun uiterste best al onze klanten zo spoedig mogelijk te woord te staan. Het kan voorkomen dat een medeweker iets uit dient te zoeken naar aanleiding van de door jou gestelde vraag. Ook hier proberen wij onze klanten zo spoedig mogelijk te helpen, echter kan het voorkomen dat het langer duurt dan gewenst. De kosten bedragen 1 euro per gesprek ongeacht de duur van het gesprek.

Vanwege het feit dat de belkosten 1 euro per gesprek bedragen, zullen wij niet overgaan tot tegemoetkoming van dit bedrag.

CheapTickets.nl Customer Support
    Mevrouw A. de Jong

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?