CheapTickets.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht CheapTickets.nl: Ticket geannuleerd
Details
Klacht
Ik ben zeer ontevreden. Mijn gegevens zijn door het systeem van cheaptickets niet correct binnen gekomen bij luchtvaartmaatschappij en is mijn ticket gecanceld zonder enig bericht. Ik heb een nieuwe ticket moeten kopen want mijn reis staat op morgen gepland en ik word niet verder geholpen door cheaptickets dan alleen een belofte voor een refund binnen 2 weken. Alleen engelstalig personeel, geen kantoor of stand Schiphol en ik ben sinds vannacht van het kastje naar de muur gestuurd.Ik heb nu een ticket gekocht bij een reisbureau want ik vertrouw dit voor geen meter meer. Mijn geld is bij cheaptickets maar ze kunnen geen nieuwe ticket voor mij boeken terwijl het hun fout is. Dit is erg stressvol en frustrerend.
Datum van ervaring: 18 augustus 2023
Gewenste oplossing
Refund en vergoedingBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.