Opgelost door CheapTickets.nl: Ticket gecanceld, last minute service desk onbereikbaar
Details
De klacht
Een ticket geboekt, Miami-Paramaribo, betaald en bevestiging ontvangen. De beloofde e-ticket is nooit ontvangen. Geprobeerd te bellen met Cheapticket (zondag 17:00)0900 kost 1 euro om te horen dat ze buiten kantoor uren gesloten zijn, nood nummer gebeld, krijg een Indiër aan de lijn die gebrekkig Engels spreekt. Ruim een half uur aan de lijn gezeten koste een eeuwigheid om vlucht details boven water te krijgen met als resultaat dat hij verteld dat hij mij niet kan helpen en mij moet doorverbinden. Doorverbinden blijkt een dode lijn te zijn einde verhaal. Via skype nog een ander nummer geprobeerd (local usa) ook hier weer een non native engels medewerker. Na weer 20 minuten gegevens doorgeven blijkt hij real time te google en geeft mij de telf. nr in Nederland voor tijdens kantoor uren. Ook hij komt niet verder als doorverbinden naar een niet werkend contact.
Uiteindelijk blijkt dat de vlucht enorm overbooked is, vlucht gemist duur hotel en extra kosten voor een nieuw ticket!
De oplossing
schade vergoeding van extra kosten verblijf en ticketUiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.