Klacht CheapTickets.nl: Verschuilen achter hun partner Cartarwler

sad Niet opgelost
cjasomsen

Wij hadden voor onze reis via Cheap Tickets een auto gehuurd en werden toen door gelinkt naar deze "firma" Cartrawler, vanaf het moment dat wij de auto wilden betalen ging het mis als eerste hebben wij 2 maal betaald via een foutje... en kregen wij zelfs een aanmaning om een 3de maal te gaan betalen, dit is uiteindelijk via diverse telefoontjes weer geregeld.
Bij de laatste controle( ca.1 week voor vertrek) zag ik dat ik mijn naam als hoofdbestuurder genoteerd stond terwijl de credit card op naam van mijn vrouw stond, dit is natuurlijk onze fout, maar dit heb ik via een wijziging via jullie web site willen aanpassen. Hierbij kreeg een bevestiging en de melding dat dat dit een paar dagen kon duren. 1 dag voor vertrek zie ik dat de naam nog niet gewijzigd was, volgens Cartrawler was deze inderdaad nog niet verwerkt, en kon deze wijziging alleen nog verwerkt worden bij een cancel ( tegen een fee van € 50,.- en nieuwe boeking, alleen zou dit tegen het huidige tarief zijn, wat bijna het dubbele was van de reeds geplaatste boeking , ze gaven toe dat er iets was fout gegaan maar dat zou hun procedure zijn... Na veel getouwtrek heb ik de auto huur naar een andere firma kunnen omzetten, uiteraard tegen een kleine bijbetaling van ruim € 60,- Dit is in onze ogen gewoon pure oplichterij. Vooral daar jullie als cheaptickets de mogelijkheid aanbieden om via de website een hoofdchauffeur aan te passen, dit wordt dan niet doorgevoerd en dan wordt de klant gedupeerd met extra kosten.
En op een klacht hierover aan jullie als hoofd firma verschuilen jullie je achter jullie partner Cartrawler..en doen ze geen bal om een klacht op te lossen.

Deze extra gemaakte kosten via Cartrawler claimen en aan ons terug betalen.

CheapTickets.nl
    Beste J.P. Somsen,

Allereerst erg vervelend te lezen dat de boeking niet soepel en naar wens is verlopen.

De betaling en boeking wordt bij Cartrawler ondergebracht. Je betaalt direct aan Cartrawler. Cheaptickets ziet deze betalingen niet. Zoals je ook aangeeft, wordt je direct doorgelinkt naar deze organisatie. Je ontvangt vanuit hen de bevestigingen. Dit gaat geheel buiten Cheaptickets om. Je dient voor vragen over de boeking en/of betaling inderdaad contact op te nemen met Cartrawler wat je hebt gedaan. Daarnaast geef je aan dat de creditcard niet op naam van de hoofdbestuurder stond. In onze algemene voorwaarden staat opgenomen dat de hoofdbestuurder in het bezit moet zijn van een Credit Card met voldoende saldo. Als het goed is, heb je deze voorwaarden doorgenomen. Mocht je nog vragen hebben of verdere uitleg wensen wil ik je vragen contact op te nemen met Cheaptickets. Onze klantenservice is je graag van dienst.

Moniek
    Klantenservice Cheaptickets.nl

cjasomsen

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?