Klacht CheapTickets.nl: Vlucht gboekt. Vlucht geannuleerd. Geen reactie na herhaaldelijk mailen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 436701
Gebruiker
A. Nispen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een vlucht geboekt naar Budapest echter door Corona crisis heb ik bericht gehad van de vliegtuigmaatschappij Wizzair dat de vlucht niet door gaat.
Mail gestuurd naar Cheaptickets en een standaard reactie terug gehad dat het allemaal erg druk is. Maar geen enkel antwoord op de vraag wat te doen met de opties volgt.

Wat gebeurd er nu, aangezien cheaptickets alleen maar per mail te bereiken is en nergens op gereageerd??

De oplossing

We willen graag ons geld terug voor de geboekte vlucht

3 reacties

  1. Auteur
    A. Nispen
    Datum
    Helemaal niets van cheaptickets.
  2. Auteur
    A. Nispen
    Datum
    Boekingsgegevens verstuurd. Nog geen reactie mogen ontvangen erna.
  3. Auteur
    CheapTickets.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw van Nispen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik zie in uw boeking dat u een vlucht heeft gemaakt met een low-cost luchtvaartmaatschappij. Wij hebben geen toegang tot het boekingssysteem van een low-cost luchtvaartmaatschappij. Hierom dient de klant zelf contact op te nemen met in dit geval Wizz air.

    Je zult zo snel mogelijk een mail ontvangen, waarin de instructies staan om een restitutie aan te vragen bij Wizzair.

    Hopende je hiermee voldoende geinfomeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Cheaptickets Klantenservice

    Tessa

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Nispen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wizzair kan mij niet helpen. Zie reactie hieronder als ik bij Wizzair te raden ga: Thank you for contacting Wizz Air Customer Service Department. Be informed that you are not the owner of the reservation, in this case we do not have the ability to provide confidential information about the reservation and passengers. In a response letter, we kindly ask you to provide the email address indicated in the reservation and also the name and surname of the passengers in the reservation. We look forward to hearing from you. Kind regards, ROSTISLAV GLUSHAN CUSTOMER SERVICE DEPARTMENT | Wizz Air Hungary Ltd. (member of Wizz Air Group) wizzair.com
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen