Klacht CheapTickets.nl: Vlucht geannuleerd, transavia heeft CheapTickets betaald, maar Cheap Tickets heeft mij NIET betaald.

Klachtnummer
# 487598
Gebruiker
StudentBreda#2
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Cheap Tickets heeft mij nog steeds niet terugbetaald.
Het gaat om:
• Vlucht / boekingsnummer: CHNL-16300820
• Rotterdam – Valencia, 17:35 uur – 19:50 uur, vluchtno.HV6441 vertrekdatum: 03/04/2020.
• Op 02/12/2019 om 22:53 uur is de ticket geboekt en aan CheapTickets overgemaakt, Het betreft 2 tickets.
• Na annulering door Transavia is op 17/06/2020 het bedrag door Transavia terugbetaald aan CheapTickets via TRAVIX. CheapTickets heeft mij helaas NOG STEEDS niet betaald!
De Informatie van terugbetaling van Transavia aan CheapTickets heb ik telefonisch gekregen van Transavia, gesproken met Mevrouw Soukaina.

De oplossing

Dat CheapTickets mij terugbetaald inclusief schadevergoeding!

2 reacties

  1. Auteur
    StudentBreda#2
    Datum
    Nog geen reactie op mijn klacht ontvangen van CheapTickets. (Klacht ingediend op 16/10/2020 via klachtenkompas en eerder diverse malen direct bij CheapTickets via mail o.a. op 25/09/2020 en 08/10/2020) ik zit nog steeds op mijn geld te wachten van mijn geannuleerde vlucht van begin april 2020!
  2. Auteur
    StudentBreda#2
    Datum
    Helaas nog niets gehoord van CheapTickets i.vm. klacht 16/10/2020.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen