Klacht CheapTickets.nl: Vlucht geannuleerd, transavia heeft CheapTickets betaald, maar Cheap Tickets heeft mij NIET betaald.

StudentBreda#2

Cheap Tickets heeft mij nog steeds niet terugbetaald.
Het gaat om:
• Vlucht / boekingsnummer: CHNL-16300820
• Rotterdam – Valencia, 17:35 uur – 19:50 uur, vluchtno.HV6441 vertrekdatum: 03/04/2020.
• Op 02/12/2019 om 22:53 uur is de ticket geboekt en aan CheapTickets overgemaakt, Het betreft 2 tickets.
• Na annulering door Transavia is op 17/06/2020 het bedrag door Transavia terugbetaald aan CheapTickets via TRAVIX. CheapTickets heeft mij helaas NOG STEEDS niet betaald!
De Informatie van terugbetaling van Transavia aan CheapTickets heb ik telefonisch gekregen van Transavia, gesproken met Mevrouw Soukaina.

Dat CheapTickets mij terugbetaald inclusief schadevergoeding!

StudentBreda#2
    Nog geen reactie op mijn klacht ontvangen van CheapTickets. (Klacht ingediend op 16/10/2020 via klachtenkompas en eerder diverse malen direct bij CheapTickets via mail o.a. op 25/09/2020 en 08/10/2020) ik zit nog steeds op mijn geld te wachten van mijn geannuleerde vlucht van begin april 2020!
    StudentBreda#2
    Helaas nog niets gehoord van CheapTickets i.vm. klacht 16/10/2020.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?