Klacht CheapTickets.nl: Vlucht vervroegd zonder melding waardoor vlucht gemist

Klachtnummer
# 196678
Gebruiker
Neeltje
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vorig jaar hebben wij een vlucht vanuit Rome geboekt naar Brussel via cheaptickets (maatschappij vueling). Paar weken voor vertrek werd de vluchttijd 11 uur vervroegd in juli 2015. Helaas ontvingen wij hierover geen bericht via mail of sms en mistte wij onze vlucht. Natuurlijk is het ook aan ons om de vluchttijden na te kijken maar cheaptickets is ook verplicht een melding te sturen als de vluchttijden worden aangepast. Wij hebben meermaals contact opgenomen met cheaptickets maar helaas geven zij hier geen gehoor aan. Zij zeggen door maatschappij Vueling niet op de hoogte te zijn gesteld van de vluchtwijziging echter hebben wij een schriftelijke bevestiging van Vueling dat zij een mail hebben gestuurd naar cheaptickets.

Gewenste oplossing

Vergoeding van de helft van de kosten voor de nieuwe tickets (700 euro). Dus 350 euro.

1 reactie

  1. Auteur
    CheapTickets.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Zelis,

    Op deze klacht is reeds meerdere keren in gegaan en op gereageerd.

    Wij zullen deze vanwege voorgaande dan ook niet opnieuw in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,

    M. van Noordennen
    CheapTickets.nl Customer Support

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen