Opgelost door CheapTickets.nl: Weigering van antwoorden en hulp bij voucher aanvraag

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 492437
Gebruiker
Lisanne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil graag een klacht indienen met betrekking tot de communicatie van Cheaptickets.

Allereerst hebben ze me in een boekingsbevestiging misleidende informatie toegestuurd. Vervolgens bij vragen om support zijn zij telefonisch totaal niet bereikbaar.

Uiteindelijk heb ik via British Airways te horen gekregen dat ik een voucher kan ontvangen voor de totale aankoopsom van mijn reis (meer dan 1200 euro). Daarvoor hoeft Cheaptickets (die mijn contract partner is omdat ik via hun site heb geboekt) enkel contact op te nemen met het interne nummer van British Airways voor reisorganisaties. Daar kunnen zij Cheaptickets stap voor stap helpen een voucher voor mij aan te vragen.

Als ik dit via de chat met een medewerker deel, krijg ik tot viermaal toe simpelweg te horen dat ze dit niet kunnen doen. Er wordt gewoon geweigerd om contact op te nemen voor mij met British Airways. British Airways wilt me graag helpen, maar kan dit niet zolang Cheaptickets weigert contact op te nemen met hen.

Ik word hier radeloos van. Er is een oplossing, maar Cheaptickets weigert mijn vragen te beantwoorden of te helpen.


De oplossing

Ik wil graag dat Cheaptickets mijn boeking opzoekt in hun systeem en de notities leest die achter zijn gelaten door de medewerkers van British Airways. Ik wil graag dat Cheaptickets mijn verzoek opvolgt en contact opneemt met de afdeling van British Airways voor reisorganisaties, ze kunnen doorverbonden worden via het algemene nummer +31 (0) 20 3469559. British Airways heeft aangegeven hen graag stap voor stap te helpen met het aanvragen van een voucher voor mijn boeking.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lisanne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb via een medewerkster van de helpdesk geschreven gekregen dat ik het ticket kan wijzigen naar een andere datum, voor dezelfde bestemming. Dat is in principe een prima oplossing.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen