Klacht Checkdiedeal.nl: Betaald maar geen product ontvangen

Klachtnummer
# 443505
Gebruiker
Dubai21
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste check die deal, op 9 april jl. (ordernummer 400181410) heb ik een barbeque hoes bij jullie besteld. Op 10 april kreeg ik een e-mail met de mededeling dat het was ingepakt en klaar stond voor Dropship. En op 10 mei jl. een mail mogen ontvangen waarin gevraagd wordt of het product aan de verwachtingen voldoet. Het antwoord hierop is NEE!!! Want wij hebben het product niet ontvangen, en meerdere e-mailtjes gestuurd om te vragen waar het blijft, uiteraard geen reactie. Graag ontvangen wij ons geld zsm terug. Wachtend op jullie reactie. Jacqueline de Wijs

De oplossing

Ik wil het geld zsm teruggestort hebben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Checkdiedeal.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Checkdiedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen