Opgelost door Checkdiedeal.nl: Geen levering, wel betaling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 462020
Gebruiker
H.A.W.J. van der Wissel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

3 weken geleden een bestelling gedaan, daarna bleef het stil. Geen pakje ontvangen. Na een email geen reactie ontvangen. Ze spreken over maximale bezorgduur van 21 werkdagen en verschuilen zich achter Covid-19. (Dus niets op de plank en moet het uit China of Korea komen?)

De oplossing

Pakje ontvangen of geld terug.
In ieder geval fatsoenlijk mailbericht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Checkdiedeal.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.A.W.J. van der Wissel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nadat we eerst toch een keurig email kregen met uitleg van de situatie, viel na een week het pakketje vanuit China in de bus.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Checkdiedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen