Klacht Checkdiedeal.nl: Het niet leveren binnen een redelijkerwijs normaal te achten termijn.

H. Remmers

Bij dit bedrijf moet je niet kopen, want je bestelling wordt niet geleverd en mails worden niet serieus beantwoord. Mijn bestelling dateert van 14 mei 2020 en nu, bijna 2 maanden later heb ik nog niets. Mijn geld krijg ik niet terug "want bestellingen kunnen niet worden geannuleerd". Ik zou zeggen: dat laatste is niet mijn probleem. Ik wil mijn geld terug want er wordt in redelijkheid niet voldaan aan de leveringsvoorwaarden.
Vr. gr.

Al een paar keer aan Checkdiedeal gemeld dat ik geen behoefte meer heb aan mijn bestelling. Een ander bedrijf heeft precies hetzelfde produkt inmiddels al binnen een paar dagen na bestelling aan mij geleverd. Checkdiedeal al een paar keer gevraagd de vooruitbetaling die ik 14 mei jl. deed, te retourneren.

Wij vinden dat Checkdiedeal.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Checkdiedeal.nl?