Klacht Checkdiedeal.nl: Ik krijg mijn bestelling niet geleverd

Klachtnummer
# 479587
Gebruiker
Gebruiker1565091311
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zaterdag 29 augustus heb ik een bestelling gedaan bij checkdiedeal.nl. Op 5 september en 11 september heb ik het bedrijf een mailtje gestuurd met de vraag waar mijn bestelling blijft. Ik krijg dan een automatisch antwoord dat ze binnen 4 dagen zullen reageren. Nou dat gebeurt dus niet. Ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf mijn bestelling verzendt. Ik heb ervoor betaald

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Checkdiedeal.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Checkdiedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen