Klacht Checkdiedeal.nl: ondeugdelijke bolderkar en slechte service

C. Eppink-van Wenum

Eind vorig jaar (midden november) hebben we een rode opvouwbare bolderkar gekocht. Deze wordt 1x per week gebruikt, m.u.v. de vakantie. Dus deze is totaal maximaal 8 keer gebruikt om folders rond te brengen. Nu kwamen we er achter dat de lasplek van het rechtervoorwiel kapot is. Waarschijnlijk was dit al eerder, want de laatste 2 weken vonden we de kar al anders sturen dan normaal.
Er wordt voorzichtig omgegaan met de kar, stoepranden worden omzeild of de kar wordt eerst aan de voorkant en dan aan de achterkant opgetild (waarbij we er op letten dat de wielen niet tegen de stoeprand aangezet worden). De kar wordt buiten geladen zodat er geen afstapje van het huis genomen hoeft te worden.
In eerste instantie kreeg ik te horen dat we een nieuwe kar zouden krijgen. Nadat we de oude hadden opgestuurd en niets hoorden, kregen we uiteindelijk een bericht dat de kar niet vergoed wordt. Omdat je er geen folderwijk mee mag lopen, want dan kom je teveel stoepranden tegen was de reactie....Ik vraag mij af wat het verschil is tussen meerdere malen per week 2 kinderen vervoeren en 1x per week minder gewicht aan folders mee nemen, en dat in dezelfde straten/wijk.
Nu hebben we voor de aanschaf de folders een aantal weken gewogen en kwamen tot de conclusie dat we veel minder gewicht hadden dan de kar aan kon.
Toch krijgen we nu geen vergoeding/andere bolderkar. Graag een passende oplossing.

Ik wil een nieuwe bolderkar, al heb ik er weinig vertrouwen in dat een nieuwe het wel langer volhoudt.

Wij vinden dat Checkdiedeal.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Checkdiedeal.nl?