Klacht Checkinhotels.nl: belazerd door checkinhotels?

# 120981
Teun

Wij zijn telefonisch benaderd door een medewerker van CheckinHotels (verder CiH) Op een agressieve manier werd ons verzocht een cheque af te nemen voor korting op hotels of cruises. Wij gaven aan niet geïnteresseerd te zijn. Door de agressieve en aanhoudende druk van de medewerker hebben wij toegestaan dat het bedrijf ons een mail zou zenden. Als wij daarop niet binnen twee weken zouden reageren was er een overeenkomst: wij moesten dan 34.95 euro betalen waarop wij een hotelcheque zouden ontvangen voor een gratis (en kosteloze) overnachting.
Ons emailadres was al bekend bij CiH. Zij vroegen ons bankrekeningnummer. Niet gegeven.
Daarna dagelijks mail gecontroleerd.Geen mail ontvangen tot ca 1 maand na het telefoongesprek. In deze mail werd gesteld dat wij niet gereageerd zouden hebben op een mail van hen en daardoor een contract zouden hebben afgesloten. De incasso zou binnen enkele dagen plaats vinden door de firma CreditPay te Zwolle. Geprotesteerd bij CiH. Geen resultaat.

1. Poging tot incasso stoppen, omdat wij hier nooit toestemming voor hebben gegeven en dit dus onrechtmatig is.
2. Onze naam, emailadres en bankgegevens verwijderen uit de administratie van CheckinHotels.nl .
3. Stoppen met deze agressieve benadering van ons en anderen.

Wij vinden dat Checkinhotels.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Teun
    Onlangs een leidinggevende gesproken. Volgens hem is er van alles mis gegaan binnen het bedrijf. Hij zal het uitzoeken en onze "aanmelding" schrappen. Daarna, tot nu toe, niets meer van hen gehoord. Ook geen mail ontvangen dat dit gesprek bevestigd. Te samen met het feit dat CheckinHotels niet reageert op de oproep van Klachtenkompas, doet mij dit sterk twijfelen aan de goede bedoelingen van CheckinHotels.

Teun

Ook een klacht indienen over Checkinhotels.nl?