Klacht Checkinhotels.nl: Geen reactie na bellen en meerdere mails

Klachtnummer
# 123449
Gebruiker
Bert
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na de vakantie lag er een rekening dat ik 19.50 moest betalen voor iets wat ik niet had ontvangen. namelijk de aanbieding (WELKOMSPAKKET) van checkinhotels.
Na gebeld (werd beloofd om het in orde te maken) te hebben en een aantal mails kreeg ik een herinnering 19.50 + 2.95 adm kosten.
Weer gebeld weer een belofte maar helaas geen reactie.

De oplossing

Een reactie met een oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Checkinhotels.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Checkinhotels.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen