Klacht Checkinhotels.nl: Klacht checkin hotels

Klachtnummer
# 123410
Gebruiker
Leeuwen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik sluit me aan bij eerdere klacht. Ik heb dezelfde ervaring en NEE komt niet in hun vobaculair voor. Uiteindelijk werd jet bedrag afgeschreven en heb ik dit laten storneren. Nu weken verder en dagelijks onacceptabel te woord te worden gestaan door ene " debby" ben ik geen stap verder. Alle mailcontacten al bijgevoegd met een nieuwe mail waar duidelijk vanaf moment 1 in staat dat ik geen gebruik wil maken van hun diensten maar helaas nog steeds zonder resultaat. Wie kan mij verder helpen die ditzelfde heeft ervaren met deze grootste ballentent van Nederland?

De oplossing

Creditering factuur

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Checkinhotels.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Checkinhotels.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen