Klacht Checkinhotels.nl: Niets ontvangen

Klachtnummer
# 134131
Gebruiker
Boze client
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb het bedrag van €19,50 betaald. En daar zou ik een cheque voor krijgen en een flinke korting op een mini cruise. Helaas heb ik nooit wat gekregen van ze. Ja een aanmaning terwijl het bedrag al lang betaald was. Alleen hadden ze een andere naam op de aanmaningen dus na veel mailtjes. Want telefonisch zijn ze niet meer te bereiken. Is dat terug gedraaid. Alleen heb ik wel het bedrag al betaald en nooit iets ontvangen qua codes of zo iets. Nu hoorde ik van diverse incassobureaus dat ze veel van dit soort klachten horen over hun.

De oplossing

Doe wat er afgesproken is telefonisch

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Checkinhotels.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Checkinhotels.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen