Wij vinden dat Checkinhotels.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Checkinhotels.nl: onterecht afsluiten van iets.
Details
De klacht
heb een mail ontvangen van checkinhotels van 19.50 terwijl ik nergens iets afgesloten heb ben wel een keer gebeld of ik informatie wilde inzien en zou dan een mail krijgen die heb ik nooit gekregen dus weet ook niet over wat voor informatie het gaat en plots wordt er 19.50 van mijn rekening afgeschreven.normaal krijg je een mail waarin je moet bevestigen waar het over gaat dat is in dit geval niet zo geweest weet totaal niet waar het over gaat en ze kunnen of willen me niet zeggen wanneer ik die mail gekregen zou hebben hun zeggen alleen je hebt een mail gehad klaar.
De oplossing
heb niks afgesloten en zeker nergens een abonnement op weet totaal niet waarover het gaat kunt het ook nergens vinden. niks nodig .Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.