Klacht Checkinhotels.nl: onterechte betaling

Klachtnummer
# 133621
Gebruiker
H.dela.Penha@kpnplanet.nl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb een onterechte betaling gedaan naar checkinhotels
ik heb een telefoon gesprek gehad met een medewerker die mij het gespreken gesprek heeft opgestuurd {die ik opgeslagen heb} en daar hoorde ik dat hij de email adres verkeerd spelden . h
ik had betaalt maar heb de dingen die belooft zijn nog steeds niet ontvangen

De oplossing

ik wil graag of mijn geld terug of compensatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Checkinhotels.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Checkinhotels.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen