Klacht Cheeton.nl: telefoonhoesje besteld en betaald, niet ontvangen.

Klachtnummer
# 91925
Gebruiker
mvh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

telefoonhoesje besteld 28 dec en betaald, begin 6 januari gebeld en gemaild, nog geen enkele reactie, hoesje nog niet ontvangen. het is nu 9 januari. bedrijf is telefonisch ook niet bereikbaar.

De oplossing

levering van hoesje

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cheeton.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cheeton.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen