Opgelost door Cheffurniture.nl: Na betaling geen contact meer mogelijk

sad Opgelost
Tafel-koper

Aanvankelijk was het contact met Chef Furniture prima, totdat de aanbetaling was gedaan. Sindsdien is het bedrijf niet meer bereikbaar, noch per telefoon, per e-mail noch via WhatsApp. Na de aanbetaling is bovendien tweemaal een vertraging in de toelevering meegedeeld, maar hoewel toegezegd, is het bedrijf niet voor uitleg beschikbaar. Je wordt dus aan het lijntje gehouden en moet het bedrijf dus maar vertrouwen.

Ik zou graag persoonlijk contact hebben en uitleg krijgen over de status van mijn bestelling, met daarbij een concrete toezegging over de levering.
Uiteindelijk is er weer contact geweest en is ook het meubel geleverd. Niet naar volle tevredenheid overigens, maar dat is door het bedrijf erkend en gaat (zo is toegezegd) opgelost worden. Achteraf blijkt dat door een samenloop van omstandigheden het gehele proces (levering, transport, bedrijfsmatig, etc.) keer op keer vertraging te hebben opgelopen. Maar er had veel eerder en beter over gecommuniceerd kunnen worden.

Cheffurniture.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Cheffurniture.nl?