Opgelost door Cheffurniture.nl: Na betaling geen contact meer mogelijk

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 574493
Gebruiker
Tafel-koper
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Aanvankelijk was het contact met Chef Furniture prima, totdat de aanbetaling was gedaan. Sindsdien is het bedrijf niet meer bereikbaar, noch per telefoon, per e-mail noch via WhatsApp. Na de aanbetaling is bovendien tweemaal een vertraging in de toelevering meegedeeld, maar hoewel toegezegd, is het bedrijf niet voor uitleg beschikbaar. Je wordt dus aan het lijntje gehouden en moet het bedrijf dus maar vertrouwen.

Gewenste oplossing

Ik zou graag persoonlijk contact hebben en uitleg krijgen over de status van mijn bestelling, met daarbij een concrete toezegging over de levering.
Geboden oplossing
Uiteindelijk is er weer contact geweest en is ook het meubel geleverd. Niet naar volle tevredenheid overigens, maar dat is door het bedrijf erkend en gaat (zo is toegezegd) opgelost worden. Achteraf blijkt dat door een samenloop van omstandigheden het gehele proces (levering, transport, bedrijfsmatig, etc.) keer op keer vertraging te hebben opgelopen. Maar er had veel eerder en beter over gecommuniceerd kunnen worden.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Cheffurniture.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Cheffurniture.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen