Klacht Chemisch Reiniging Diamond View: 2 paar schoenen verpest door reiniging

Almar

29-7-14 heb ik o.a. 2 paar schoenen weggebracht om te laten reinigen. Op de vraag of ze deze konden reinigen reageerde de werknemer goedkeurend. Wel vertelde ik erbij dat hij voorzichtig moest zijn en eerst moest proberen om er zeker van te zijn of het überhaupt zou lukken. En zo niet dat hij direct moest stoppen.

Bij het ophalen bleek dat beide paren volledig verziekt waren. Van de leren schoenen was het motief er deels vanaf en zaten de schoenen vol vlekken. Bij de suède schoenen bleek het (normaal zachte) suède keihard geworden en vol strepen. Toen ik de werknemer hierop aansprak vond hij zich niet verantwoordelijk. Hij had verteld hoe de schoenen schoongemaakt zouden worden dus als het niet goed was was het mijn eigen schuld.

Als ik schoenen naar een stomerij breng verwacht ik dat deze vakkundig worden schoongemaakt en worden verziekt. Beide paren kunnen niet meer gedragen worden.

Schadevergoeding van beide paren schoenen.

Wij vinden dat Chemisch Reiniging Diamond View hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?