Klacht Cherry Mobility | RS International: Extern toetsenbord, HDMI uitgang en Externe SD-card werken niet meer.

Klachtnummer
# 103331
Gebruiker
A.W.D. van Beurden
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Externe toetsenbord, via USB, werkt niet meer. Tussen de pennen 1 en 4 van USB connector geen 5Volt.
Waarschijnlijk ontbreekt op pin 18 van de HDMI connector ook de 5Volt. Deze is nodig om de handshake procedure op te starten. Geen 5Volt dus geen video-out.
De SD card gaat vrij snel in write protected mode. Om deze writable te maken is een positieve voedingsspanning nodig (3,3V).

Is in reparatie geweest en niet gerepareerd. Diverse klachten-mails met naar mijn mening de omschrijving van de oorzaak: de voedingsspanning ontbreekt. Hierop is geantwoord dat het een software-matig probleem is: terugzetten naar fabrieksinstellingen. Verschillende keren geprobeerd maar helpt niet.

Gewenste oplossing

Output interface USB, HDMI en van SD card weer werkend maken.
Naar mijn mening de voedingsspanning van de interface connectoren repareren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cherry Mobility | RS International hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cherry Mobility | RS International?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen